احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پسرانه های من

ترک پوشک-38 ماهگی

1394/3/10 13:07
نویسنده : مامان
374 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از گشت و گذار بهاره و اومدن به خونه تصمیم کبری گرفتیم که اینبار پسری رو از پوشک بگیریم و البته اصلا بهش سخت نگیریم و فقط اجازه بدیم وقتی تو خونه است بدون پوشک باشه و خودمون و برای هر گونه خیس شدگی و گاها کثیف شدنهای خونه اماده کنیم و برای شروع فرش تازه شسته شده ی توی حال و جمع کردیم و گلیم فرش اتاق پسری رو توی حال پهن کردیم.چشمک

اولین بار که پوشک مستر و باز کردم و بهش گفتم ببین پوشک نیستی حواست باشه هر وقت فکر کردی جیش داری بگو بریم دستشویی..... به طور ناباورانه ای نیم ساعت بعد گفت جیش دارم فکر کردم داره کلک میزنه با نا امیدی به طرف دستشویی رفتیم و پسر ما اولین جیش داوطلبانه خودش رو  راهی توالت کردتشویق

دو روز بعد هم اوضاع خوب بود تا روز سوم که کلا ترجیح میداد تو خونه کارش و بکنهشاکی

ولی بعد از یکی دو روز و تشویقهای زیاد دیگه همه چیز روبراه شد و دیگه بیرون هم پوشکش نکردیم.

خلاصه اینکه خانواده ما یکی از بزرگترین موفقیتهاش و کسب کردعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوین گلی
22 خرداد 94 18:17
هورا....