احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پسرانه های من

40 ماهگی شازده پسر

1394/4/10 14:29
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

به دلیل مشغولیتهای زیاد دیر به دیر وبلاگ مستر به روز میشه و اینه که کلی حرف برای گفتن هست و نمیدونم کدوماشو باید بنویسم که خاطره بشه.....

گل پسر 40 ماهه ما به درجه شیطنتش افزوده شده و دیگه برای خودش مردی شده محبت

بازی مورد علاقه ی اینروزاش اینه که بره پشت میز کنار مبلا و تلفن خونه رو ببره بذاره روی میز و اون محدوده بشه فست فود و خودش هم تلفنهای سفارش و جواب بده و اگه در حین بازی صداش کنم احمدرضا......سریع واکنش نشون میده و میگه من اقای محمودی(صاحب یکی از رستورانهای سیریک) هستمخنده

هیچی دیگه من و باباش باید مرتب سفارش بدیم و ترجیحا باید پیتزا ی مرغ و قارچ باشه(تنها پیتزایی که خودش میخوره)

یه بازی دیگه هم اینه که باید پسری رو صدا کنم جناب خان......

و برای هر کاری که انجام میده باید بگیم جناب خان داری اینکار و میکنی؟و..... اگه هم یادمون بره بگیم یا حواسمون نباشه فوری گوشزد میکنی که بگو جناب خان داری چیکار میکنیخندونک

مدتی بود از خیالپردازی هاش کم شده بود ولی حالا بازم روز از نو و روزی از نو.......

بازی های توهمی و اتفاقات توهمی و موجودات توهمی خطا

به قصه شنیدن علاقه خیلی خیلی زیادی داره و گاهی باید اینقد قصه بگم که دیگه از اسم قصه لرزه بر اندامم میافتهغمگین

خدا خیر بده به سازنده های برنامه های کامپیوتری که به لطف اونا یه برنامه قصه گوی صوتی پیدا کردم و حالا راحت شدم البته اینقدر این قصه ها رو گوش کرده که دیگه براش تکراریه و گاهی وقتا مظلوم میشه و میگه خودت قصه بگووووومتنظر

شخصیتها و اتفاقات قصه رو با واقعیت یکی میکنه و یه حرفایی میزنه معرکه....مثلا:

- مامان تو میتونی آواز بخونی؟

-نه بچه مگه من چیم؟

- خوب تو شتر مرغی دیگه(توی یه قصه به شتر مرغ میگن اواز بخون و اونم میگه شترمرغا اواز نمیخونن)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
10 تیر 94 15:03
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم