احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

دو سال و شش ماهگی

1393/5/27 14:15
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 27 مرداد 93 گل پسری دقیقا دو سال و نیمه شدهمحبت

قربونت برم من که چقدر زود گذشت دیروز داشتم حسابی به بودنت فکر میکردم.اگه هنوز نبودی نمیدونم ما چه جوری زندگی میکردیم .

صدات،ریخت و پاشات,شیرین زبونیات ،گریه کردنات و حتی جیغ زدنایی که فراتر از دیوار صوته همشون یه شیرینی خاصی داره و من حتی گاهی که داریم سر مسئله ای نبرد میکنیم و من بازنده میشم و کلافه از ناتوانی خودم برا برخورد مناسب با تو ........بازم عاشقتم عاشق بودنت تو هر شرایطیCute smiley 073

سی دی بانی نی 4 رو حفظ کردی و مرتب از من میپرسی و من باید جواب پس بدم :

-مامان داری گریه میکنی؟

-نه مامان چرا؟

-خوب گریه کن!!!               و من مشغول گریه میشم

-گریه میکنی گامبالو ؟آخی نقاشیت خراب شده؟

منشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

 

-مامان

- جانم مامان

-یو یو کجاست؟

-کی مامان؟

-یویو نیست کجاست؟

-نمیدونم مامان

-یویو نیست  قایم شده برو پیداش کنخندونک

-وای مامان گوش کن ساعت دیجیتالی داره زنگ میخوره.اگه گفتی ساعت دیجیتالی کجاست؟

 

- مامان دارن در میزنن

- کیه ؟

- آقا فیله با خانم بزی اومدن.... خوش اومدین

- مامان بازم در میزنن

- کی اومده؟

- خرگوش بازیگوشه ....شماهم بفرمایید. اگه گفتی چی کمه؟

- چی کمه؟

- هادی و هدا اومدن کیک تولد اوردن دست شما درد نکنه .کیک تولد پسرمون و اوردن

و بعد شروع میکنی شعر تولد و میخونی.قربونت برم من که دوست دارم بخورمت

 

نمکدون ما در حال تماشای سی دی مورد علاقه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)