احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

جشن تولد دوسالگی احمدرضا با تم باب اسفنجی

1392/12/10 13:59
نویسنده : مامان
2,997 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولدت مبارک گل پونه،گل قشنگ من یکی یه دونه

 بشم پیش کش چشمات تا بدونی،چقد دوست دارم خدا میدونه

تولد 2 سالگی من برگزار شد هوراااااااااااااااااااااااتشویق

24 بهمن یعنی سه روز زودتر جشن تولد من بودTea cup smiley 002

مامان برا برگزاری این جشن خیلی تدارک دیده بود و خیلیا هم کمکش کردن تازه چندتا از دوستای مامانم از راههای دور اومدن که کلی ازشون ممنونمماچ

خاله زهره و خاله راضیه از داراب اومدن وخاله فهیمه از حاج آباد اومدوخاله سمیه هم از میناب اومدقلب

مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمو محمد هم از پارسیان اومدن که دست همشون درد نکنه

و بقیه خاله ها هم  که از بندر اومدن و کلی لطف کردنخجالت
 
 

صبح که از خواب بیدار شدم صبحانه خوردم و بابا من و برد خونه دایی محمد تا با امیر مهدی بازی کنم ..... وقتی ظهر برگشتم خونه دیدم وایییییییییییییییییییی همه جا بی نظیر شده اولش جا خوردم آخه عمو محمد و دیدم و بابا بزرگ و مامان بزرگ و بعد دیدم همه جا پر از بادکنک و باب اسفنجیه  با ذوق به عکسا اشاره میکردم و میگفتم :پاتریک،باب اسفنجی ،احمدرضاااااااااااا

عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

اینم منه هیجان زدهنیشخند
این هم کارت دعوت تولدمه عینک
 

اینم تزیینات خونه که البته خاله زهره  و آبجی محدثه هم خیلی خیلی به مامان کمک کردن ممنونمقلب

 بدو بیا ادامه مطلب......

 بادکنکیهههههههههههههه زباناین بادکنک ها رو آماده کردیم و به همه مهمون کوچولوهامون یکی دادیممژه

اینم گیفت هدیه که به بچه ها دادیم با عکس شش ماهگی منخیال باطل

 

اینم من که مامان بابا بعد از کلی گشتن این لباس و برام پیدا کردنماچ

این  هم سالاد الویه که خاله طاهره زحمتش و کشیده و خیلی خوشگل شده چشمک

اینم هنرنمایی مامان

ژله رنگین کمون

ژله آکواریوم که خیلی قشنگ و خوب شده بود و برا تزیینش آبجی فاطمه هم به مامان کمک کرده

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما ژله مخصوص تولدم که موقع برگردوندنش کلی مامان و اذیت کرد و نفس گیر بود و مامان مجبور شد کلی با میوه تزیینش کنه که ضربه هاش دیده نشه البته واقعا یه ژله خاص شده بود......

عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

 

 

 

 

 

اینم بقیه عکسا....

اینجا جشن تولد من و من در حال شیر خوردن و استراحت ....

اولش کلی ذوق داشتم اما کم کم دیگه از وقت خوابم داشت میگذشت و شروع کردم به نق زدن طوری که اصلا حاضر نشدم شمع و فوت کنم ...

موقع باز کردن کادوها اصلا حوصله نداشتم آخه خوابم میومد ولی صبح که از خواب بیدار شدم تازه فهمیدم آخ جووووووووووووووون چقد اسباب بازی از همه ممنونمماچ

اینم من درحال چاردست و پا رفتن بین بادکنکااااا خیلی بهم خوش گذشتبغل

اینم برگه یادگاری که بعضی از مهمونا لطف کردن و برام نوشتنیول

عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

پسندها (1)

نظرات (0)