احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

روز شمار تولدم

1392/11/16 12:24
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مامان و بابا به شدت درگیر کارای تولد منن .... یه تولد با تم باب اسفنجی عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

تم تولدم و مامان داده برام طراحی کردن و بعد رفتیم چاپش کردیم من کلی ذوق زده شدمniniweblog.com

خدا کنه مشکلی پیش نیاد و من یه تولد حسابی داشته باشم عمه هم قول داده بیادآخه عمه جونم دوهفته بعد از تولد من عروسیشهniniweblog.com                                                                                           من در حال انتظار برای اومدن بابا....وای چقد لباسم شبیه لباس باباییهniniweblog.com

خاله حمیده و عباس و حسین از رشت اومدن بندر و یک هفته موندن کلی باهم بیرون رفتیم و خوش گذروندیم اینجا هم تو یه روز فوق العاده سرد برا صبحونه رفتیم ساحل خیلی چسبیدniniweblog.com

 من عاشق این کتابم خیلی دوسش دارم مخصوصا صفحه ای که هواپیما داره .... همه صفحه هاشو تو کمتر از یک روز یاد گرفتمniniweblog.com

اینم اثر حجامت من...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آوین گلی
15 بهمن 92 16:36
به بابایی بگو یکی از این لباسها هم برای خودش بخره شاید به اونم بیاد ايشالا بام عکسهای تولدتو ببینیم گل پسر