احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

هوای بارونی

1392/10/1 10:45
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم خیلی ممنون بابت بارون قشنگی که برامون میفرستی.....

روزهای سخت مریضی رو سپری کردم مامان خیلی مواظبمه ولی خوب الان همه مریض میشن منم مثل بقیهناراحت مامان راه به راه منو میبرد پیش خانم دکتر تا اینکه بعد از دو هفته خوب شدمبغل

بعد از یه شب بارونی برا خوردن صبحانه رفتیم ساحل خیلی خوش گذشت و با اینکه من دوره نقاهتم و میگذروندم ولی بازم کلی شیطنت کردمعینک

من در حال تفکری عمیق......

و عصر همون روز رفتیم ساحل کرپان(از روستاهای سیریک) یه ساحل بکر و دست نخوردهخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamanenini
1 دی 92 10:55
سلام گلم نعمت های آسمان همیشه برف و باران و نور نیست،گاهی خداوند دوستانی به ما هدیه میکند،از جنس آسمان،به زلالی باران،به سفیدی برف و روشنایی نور. یلداتون خجسته.
مامان
پاسخ
سلام خانومی خیلی متن قشنگ و دلگرم کننده ای بود
خونه نمدی
1 دی 92 11:04
سلام مامان با سلیقه اگه میخوای هر کی میاد تو اتاق نی نیت انگشت به دهن بمونه حتما حتما یه سر به سایت من بزن مطمئن باش که پشیمون نمیشی www.namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مامان
پاسخ
سلام خیلی خوشحالم کردی، حتما مرتب به سایتتون سر میزنم