احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

خدایا شکرت

1392/10/1 10:15
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم :

 

ازت ممنونم بابت وقتایی که خنده تو ، نگاه تو بزرگترین دلیل آرامشم شد.

ازت ممنونم بابت وقتایی که دست کوچولوتو رو صورتم کشیدی و من و عاشق خودت کردی.

ازت ممنونم بابت وقتایی که خنده تو تنها دلیل خنده من شد.

ازت ممنونم بابت اولین باری ( 4 ماه و نیمگی )که  گفتی .....ماما و من غرق در شادی شدم.

ازت ممنونم بابت وقتایی که تو اوج عصبانیت من معصومانه میگی ...مامان. و من و به خنده وا میداری.

ازت ممنونم بابت وقتایی که شیطنت بی حد و اندازت به من تمرین صبر میده.

ازت ممنونم بابت وقتایی که از خواب بیدار میشی و با خنده میگی سلللللام و منو واسه شروع یه روز تازه امید میبخشی.

ازت ممنونم بابت وقتایی که من و مجبور میکنی با همه بی حوصگیم پاشم و باهم بدویم و توپ بازی کنیم.

ازت ممنونم بابت وقتایی که میگی ... ببل (بغل) و بعد بغلم میکنی و من و میبوسی و اینجوری شوری وصف نشدنی بهم میبخشی.

ازت ممنونم بابت وقتایی که شیرین زبونی میکنی و همه رو به خنده وا میداری.

ازت ممنونم بابت همه وقتهایی که هستی....

خدایا ....خدای مهربونم ازت بینهایت ممنونم بابت هدیه ای که بهم دادی و همه توانایی هایی که بهش دادی تا باشه و دلگرمم کنه.

 

babygeboren59.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)