احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

شله زرد

1392/10/1 11:15
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

مامان برا سلامتی من نذر داشت رفتیم بندر و اونجا شله زرد درست کردن خیلی خوش گذشت من از موقعیت سو استفاده کردم و کلی تو حیاط بازی کردم مامان هیچ وقت نمیذاره برم تو خاکا برم تو آبا ولی من اون روز همه این کارا رو کردم خیلی خوب بود.

    خدایا همه مریضا رو شفا بده..... آمینفرشته

اینم من تو بغل آبجی فاطمه و کنار آبجی محدثه.... خیلی دوستشون دارمقلب

این عروسک خانوم رامیلاست (دختر دایی علی) علاقه خاصی به شیشه شیر من داره گاهی وقتا با هم شریکی شیر میخوریمقهقهه

پسندها (1)

نظرات (2)

mamanenini
8 دی 92 9:08
سلام ممنون که قدم رنجه نمودید.انشاا.. که گل پسرتون سالیان سال زیز سایه پرمهر درومادرخوبش زندگی کنه.راستی پیشاپیش تولدش مبارک باشه.یادتون نره ما رو هم دعوت کنید!!!
مامان
پاسخ
سلام ممنونم اگه اون موقع بندرعباس بودین حتما بیاین دعوتین
ساناز
5 اسفند 92 21:43
تولد گل پسرت مبارك عزيزم خوشحال ميشم بهم سر بزني