احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

6 تا 10 ماهگی من...

1392/8/7 9:08
نویسنده : مامان
178 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر یه جشن حسابی گرفتیم برا بابایی البته خونه باباحاجی بودیم همه بودن برا همه مردا کادو خریدیم ولی مامان و بابا من و یادشون رفتقهر

این و به بابا دادیم با صد تا بوسقلب

آخ مامان واقعا که...... دردم اومدبازنده

 

بابا میشه بگی منظورت چیه؟برو عقب تر عکس بگیر

 

بابا من هیچی دماغ خودت له شدقهقهه

 

ای بابایی شیطوننیشخند

 

مامان و عمه میخوان یه کارایی کنن خوب خوابم نمیاد مگه زوره...... من تا ٨ ماهگی دستکش دستم میکردن اخه پوستم خیلی میخارید ممکن بود زخمیش کنمناراحت

 

چیه؟میخوام هندونه بخورم......

 

بدون قاشق بیشتر مزه میده

 

 

وای عجب نوری.......... من تو ٧ ماهگی تازه شروع کردم به خزیدن روی زمینقهقهه

 

کمکم کنید مامانم به زور میخواد مو بنشونه ...... البته خوبه حس با شکوهی بهم دست دادهزبان

من بعد از کلی مریض شدن و نق نق کردن بالاخره تو ٨ ماهگی اولین دندونم در اومد و بعدش یکی پس از دیگری در اومدن .....چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)