احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

نوروز 92 پارسیان

1392/8/7 9:03
نویسنده : مامان
136 بازدید
اشتراک گذاری

٢٨ اسفند ٩١ من ١٣ ماهه شدم  که رفتیم پارسیان.....

و اینجا یه کبابی سنتی تو پارسیانه و مامان با نقشه قبلی و با همکاری عمه برا بابا سوپرایز داشت بلههههه سومین سالگرد ازدواج مامانی و باباست....قلبخیال باطل

 اینم عکس سفره هفت سینه که مانم آماده کرده....

خوب فکر کنم از آینه شروع کنم برا تغییر دکور بهترهقهقهه

 اینجا ساحل زیبای پارسیانه.... با با برا کنترل من این راه و انتخاب کرده....متفکر

من باید خودم و نجات بدم.... من میتونماز خود راضی

هیچی مثل آزادی نمیشه.... هورااااااااااااا

مامان برام وسایل شن بازی خرید و بابا لطف کرد و همون روز برام شکستشنیشخند بابا میخواست یه بطری رو نشونه بگیره ولی سنگه اشتباهی خورد به وسایل من کلا این سنگا بینایی درستی ندارنقهقهه

و این اولین باریه که رانندگی کردماسترس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)