احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

هنوز پوشک - دوسال و 8 ماه

1393/7/30 14:22
نویسنده : مامان
356 بازدید
اشتراک گذاری

چیزی که اینروزا نگرانم کرده وابستگی شما به پوشکه و اینکه چطوری میتونم ترکت بدمسکوت

- احمدرضا اسکوتر دوست داری؟

- آره خیلی دوستش دارم

-فرشته مهربون گفته اگه احمدرضا تو دستشویی جیش کنه و دیگه پوشک نباشه برات یه اسکوتر هدیه میاره

- اسکوتر میخره واسم؟

 - بلهههه میخوای تو دستشویی جیش کنی؟

- نههههه....فرشته مهربون خوابیده میخوام تو پوشک جیش کنم

 خندونکخندونکخندونکقه قههقه قههقه قهه

-آخی احمدرضا فکر کنم پوشکات داره تموم میشه دیگه باید بری تو دستشویی جیش کنی

- بریم پوشک بخریم؟

- اخه تو مغازه هم پوشک نیست تموم شده

- بریم یه مغازه دیگه هست

میری تو اتاقت و وقتی که یه پوشک پیدا کردی همچین با خوشحالی و عشق میگیری تو بغلت و میگی : این پوشک کیه؟ و من با قیافه شکست خورده میگم پوشک پسر من احمدرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

r
14 آذر 93 21:49
سمیرا
28 اسفند 93 8:11
سلام پیشاپیش عیدتون مبارک خیییلی مطالبتون جالبه خوشحال میشم به وب منم سر بزنید