احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

خوشمزه

1393/5/15 13:43
نویسنده : مامان
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزهبوس

سوال پرسیدنات زنجیره ای شده و آدم کم میاره.یه روز تصمیم گرفتم به همه سوالاتت جواب بدم:

-بابا کجاست؟             -رفته مغازه.         

-مغازه کی؟               -مغازه حاجی زاده

-مغازه حاجی زاده چیکار کنه؟        -رفته خرید کنه؟

-مغازه حاجی زاده چی بخره؟            - کره بخره

-کره چی؟                 - کره آقای گاوه

-آقا گاوه چیکار میکنه؟              -غذا میخوره،ماما میگه

-آقا گاوه غذا چی میخوره؟                 - علف میخوره،درخت میخوره

-درخت کی؟              و من کم اوردمخستهقه قهه

این عکسا هم مربوط به سفر یزد..... که اینبار باباحاجی همراهمون بود.دکترت گفت احمدرضا از این مریضاییه که خستگیم و میبره چون به درمان خوب جواب داده و این نتیجه تلاش و ذکاوت مامانشهعینکخلاصه کلی امید گرفتیممتنظر

اونجا بود که به کرمهای باباحاجی حمله کردم و به همه جا از جمله ماشینم مالیدمخندونک

مامان به فدای نماز خوندنت .اونجا که بوذیم هر نماز و 3 بار میخوندی .همراه هرکدوم از ما شما هم شروع میکردی به نماز خوندن.عاشق این مدل سجده کردنتمبوس

 و اما یه اتفاق خوبی که این مدت افتاد عقد دایی محمود بود. این تنها عکسیه که دارم چون از اولش خوابیدم خوابو اینجوری با مامان و بابا همکاری کردم چشمکاینم عکس من در کنار مامان سانسور شدهخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)