احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

برای پسرم

1393/3/10 14:35
نویسنده : مامان
212 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچیک مامان ، فدای قد و بالاتبوس

خوب به حرفهای مادرت گوش کن حرفای  سنگینیست......

اما باید از همین بچگیت برات بگم تا در آینده آماده باشی برای مرد شدن تو قراره مرد خوبی بشی، مرد خوب بودن کار سختیه .... اینکه قوی باشی اما مهربون ،صدات پر جذبه باشه اما نه بلند ،اینکه باید گلیم خودت و از آب بیرون بکشی و مهمتر اینکه باید تکیه گاه باشی خجالت  

       عزیز دل مادر

تکیه گاه بودن سخت ترین قسمت مردانگیست! اول از همه باید تکیه گاه خودت باشی و بعد عشقت .....چشمک

عشق چیز عجیبی  نیست.حسیه مثل موقعهایی که صدام میکنی : مادر .....  و من میگم: جان مادر

و به همین مقدسیست!

عاشقی رو خودم کم کم یادت میدم لا به لای حروف الفبا و اعداد ،خودم عادتت میدم به گفتن دوستت دارم،گل خریدن،قدم زدن و غافلگیر کردن مثل همین کاری که بابا برا تولد من انجام داد.محبت

پسرم بزرگ شدن جدیه مثل همین  بازیهای بچگیت اما به مادرت اطمینان کندرسخوان

من خیلی قبل تر از به دنیا اومدن تو خودم رو برای بزرگ شدن تو آماده کردممتنظر

پسندها (2)

نظرات (0)