احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

عشق ما - دوسال و نه ماهگی

1393/9/11 21:33
نویسنده : مامان
272 بازدید
اشتراک گذاری

- مامانی.....

- بله پسرم

- دوستت دارم،عاشقتم،دورت بگردم

این حرفای قشنگ و اینقد بامزه میگی که خدا میدونه. همین که از دستت عصبانی میشیم میای جلو و خیلی مظلوم میگی : احمدرضا رو دوست داری؟

هیبچی دیگه ما هم لبخند زنون بغلت میکنیم و میگیم بلههههههههههه

تشویقتشویقتشویق

شازده کوچولوی ما یه دنیا اسباب بازی داره ولی عمرا تنهایی بازی نمیکنه

گاهی وقتا میگیم کاش دوتا بودنچشمک

همین که میره تو اتاقش شروع میکنه:

-مامان....مامان فهیمه

-بله پسرم

-بیا ....احمدرضا کارت داره

-باشه مامان یکم کار دارم چند دقیقه دیگه میام

-مامان بیا.....کارت دارم بیا.....مامان بیا گیگه(دیگه)....حالا تو بیا ...آشپزخونه تعطیله بیا پیشم

- بله مامان اومدم

- ببین احمدرضا چه اتاقی داره، ببین چقد اسباب بازی قشنگ دارم بیا با هم بازی کنیم.

من و بابا مجبوریم نوبتی با شازده بازی کنیممحبت

تشویقتشویقتشویق

یه روز تصمیم گرفتم بدون اسباب بازی باهم بازی کنیم که کلی بهمون خوش گذشت و خندیدیمقه قهه

 

تصور کردیم فرش رودخونه است و این روسریهای مامان سنگهایی که باید روشون بپریم که توی آب نیوفتیمخستهچشمک

بعد برج میلاد ساختیمعینک

بعد مسافرین محترم سوار قطار شدند و حرکت کردندمتنظر

اپن آشپزخونه هم شد ایستگاه نقاشی احمدرضاتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

r
14 آذر 93 21:48