احمدرضااحمدرضا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

پسرانه های من

تعطیلات آخر هفته

1392/8/18 9:58
نویسنده : مامان
134 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز آخر هفته  که مامان و بابا تعطیلن خیلی به ما خوش میگذره کلی با هم بازی میکنیم و بابا برا جبران روزایی که تو هفته پیشمون نیست و میره دانشگاه ،همش ما رو میبره بیرونخیال باطل

این عکس اولین کشف علمی منه که موفق شدم خودم و به بالای کابینت برسونمقهقهه

این نمایی از نماز خوندن منه ، یه سجده همچین پر از خشوعخجالت

این کلبه رو وقتی ٤ ماهه بودم و با دایی اینا رفتیم شیراز مامان برام خرید من ترجیح میدم برم روش تا برم توش گاهی هم مثل توپ اونو قل میدم

بعضی وقتا مامان برا اینکه بتونه اتاق من و مرتب کنه من و میزاره تو تختم یه جورایی زندونیم میکنه ،آخه من تخصص و سرعت عمل بالایی برای بهم ریختن همه زحمات مامانی تو ٥ دقیقه دارم

و من در حسرت آزادی.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)